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Customer references

„Wir hatten bereits mehrmals das Vergnügen mit GIM Suisse zusammenzuarbeiten und wir sind stets beeindruckt von ihrer Professionalität. Ihre Arbeitsweise ist immerzu geprägt von grosser Sorgfalt und Zuverlässigkeit. Besonders zu erwähnen ist, dass GIM Suisse bei jeder Zusammenarbeit aktiv mitdenkt und sie auch wertvolle Inputs liefern, was wir extrem schätzen. Sie sind zweifelslos ein vertrauenswürdiger Partner, den wir sehr gerne weiterempfehlen“

— Alain Brügger, Head of Customer Insights Die Mobiliar

«I am always very satisfied with the work of GIM Suisse. Their study designs are diverse, range from classic to creative, and are always in line with the subject at hand. I was particularly impressed with the field phase: The rooms with the large one-way mirror are a perfect for following in-depth interviews and group discussions on site. Also, I always value the comprehensive report and, in particular, GIM’s specific recommendations for action. Having the study results presented to us really helped to get a better feel for the gist of the research.»

— Patrick Rohner, head of media and marketing services, Migros Medien
 

«It's great how clearly structured, detailed and to the point the insights are in the report! The analysis of our clients’ decision journey was crystal clear. Also, GIM provided multiple specific ideas for improvement, which will definitely be useful to us when it comes to moving forward in terms of product positioning. Thank you so much!»

— Lukas Schönenberger, Research, Strategy and Transformation PostFinance AG

«Es ist toll, wie klar strukturiert, detailliert und auf den Punkt die Insights im Report aufbereitet und dargestellt sind – wie gewohnt top! Nicht nur sind die Erkenntnisse und die Analyse der Decision Journey sehr gut nachvollziehbar, sondern sie haben auch viele konkrete Optimierungsempfehlungen erarbeitet, was uns bei der weiteren Positionierung des Produkts entscheidend unterstützen wird – vielen herzlichen Dank dafür.»

— Lukas Schönenberger, Research, Strategy and Transformation PostFinance AG
 

«The collaboration with GIM has resulted in many new exciting and surprising insights into our brands, which we can make perfect use of for further development.»

— Tatjana Mettler, Head of Brand Management Publikumszeitschriften Ringier
 

«For several years now, we have been relying on GIM to carry out qualitative market research at national level. Whether it's for a product launch study or market monitoring, we are satisfied with the professional services provided by GIM.  Our contacts are not only responsive but also proactive when it comes to proposing alternatives or solutions all while always ensuring a pleasant atmosphere.»

— Amélie Grand, Omnichannel Manager CSL Vifor Pharma